Media Społecznościowe
Media społecznościowe
Obecność Twojej firmy w Internecie nie będzie kompletna bez interaktywnych profili w mediach społecznościowych. Za pomocą modułu łączy do mediów społecznościowych możesz dodawać ikony z linkami do swoich profili w mediach społecznościowych, aby zwiększyć ruch z Twojej strony.
Interakcje społecznościowe
Możesz także dodać polubienia i opcje udostępniania w mediach społecznościowych dla następujących platform:
Facebook: polub, udostępnij
Twitter: udostępnij
Google: przycisk Google+1
LinkedIn: udostępnij
Możliwe jest również uruchomienie przełącznika, który aktywuje te opcje mediów społecznościowych, dzięki czemu odwiedzający stronę mają pełną kontrolę nad tym, kiedy ich dane są udostępniane platformom mediów społecznościowych. Przeczytaj więcej na ten temat w naszej sekcji prywatności danych.
Post: Udostępniłeś jakieś ważne wiadomości? Osadź post na swojej stronie, aby pokazać odwiedzającym, że aktywnie udostępniasz informacje, promocje i więcej danych w mediach społecznościowych.
Wideo: transmisja na żywo na Facebooku? Osadź wideo na swojej stronie internetowej, aby pokazać interakcję na żywo z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Komentarze: Pozytywna odpowiedź od odbiorców na Facebooku? Promuj komentarze z postów na Facebooku w swoich witrynach.
Osadzanie strony: Osadź całą Twoją stronę na Facebooku, aby zachęcić odwiedzających do jej śledzenia i pozostawania na bieżąco z postami w mediach społecznościowych.
Śledź: Zachęcaj odwiedzających do śledzenia Cię na Twitterze
Hashtag: Ułatw użytkownikom tweetowanie za pomocą dedykowanego hashtagu biznesowego
Wzmianka: Ułatw użytkownikom wzmiankę o Tobie w tweecie.
Zachęcaj ludzi do śledzenia Twojej strony Google Moja Firma.
Nie masz jeszcze strony Google Moja Firma (GMB - Google My Business)? Zgłoś się do GMB i zweryfikuj ją, aby przyspieszyć wyszukiwanie i dodać swoją firmę do Map Google.